Motorul cu combustie interna este o masinarie uimitoare care a evoluat timp de mai multe decenii.El continua sa evolueze pe parcurs ce fabricantii de automobile reusesc sa "stoarca" mai multa eficienta,sau mai putina poluare,an de an.Rezultatul este o masinarie incredibil de complicata,si sigura in functionare.
In urmatoarele articole,vom invata despre sistemul de aprindere a masinii,incepand cu temporizarea scanteii.Apoi voi reflecta asupra altor componente cu ajutorul carora se produce scanteia,printre altele bujia,bobina,si distribuitorul.Iar in final va voi scrie despre sistemele mai noi ce folosesc semiconductoare in locul distribuitorului mecanic.
Continuare >>
In acest articol:
- Sistemul de aprindere al automobilului
- Temporizarea
- Bujia
- Bobina
- Distribuitorul
- Aprinderea fara distibuitor
Un comentariu:
intre noi fie vorba , ordinea de aprindere de obicei la motoru cu 4 cilindri nu e : 1-3-4-2?se poate sa gresesc dar nu prea cred
Trimiteți un comentariu