Motorul cu Apa

Pentru cei pasionati de mecanica auto, ofer in cele ce urmeaza modul in care se poate transforma automobilul dvs. pentru a functiona cu apa. Planul este simplu: veti construi si instala un sistem ieftin alternativ pentru a face ca motorul cu combustie interna al vehiculului dvs. sa functioneze cu apa, folosind componente care se gasesc in magazinele de specialitate sau la un atelier service auto.
.

Sistemul converteste apa obisnuita in hidrogen si oxigen, si apoi arde hidrogenul cu ajutorul oxigenului in interiorul motorului (in locul benzinei).
Acest mini-sistem functioneaza foarte bine cu dotarile obisnuite ale oricarui automobil, si se conecteaza la carburator cu garnituri si tuburi care se gasesc in magazine.
.

Veti instala un rezervor pentru apa facut dintr-un bidon de plastic, un circuit electronic de control, o camera de reactie, o adaptare presurizata pentru carburator, si trei indicatoare (masuratoare) si apoi le veti conecta la carburator.

.
ATENTIE! Nu sunt responsabil pentru eventualele neplaceri aparute in timpul construirii sau folosirii motorului cu apa. Decizia de construire a motorului cu apa va apartine in totalitate, asumandu-va toate riscurile care pot apare. Va sfatuiesc sa apelati la ajutorul unui specialist.

.

Simplitatea consta in faptul ca este un sistem de tip "la cerere" care nu necesita stocarea pretentioasa a hidrogenului (care este intalnita la rachete). Hidrogenul este creat doar atunci cand este nevoie de el pentru a "hrani" motorul. Cu o simpla apasare pe pedala de acceleratie, creati instantaneu mai mult hidrogen gazos pentru consumul imediat din motor. Cantitatea de hidrogen variaza prompt dupa cum apasati pe acceleratie. Motorul va functiona cu apa, la fel ca pe benzina.

Inventatorul Masinii cu apa Stan Mayer ucis !
............


.

.

Si daca tot aveti de ales, ce alegeti? Apa sau benzina?
La ce performante sa va asteptati? Instalat si reglat corespunzator, sistemul modificat va functiona mai rece decat cel pe benzina, si la o putere ceva mai mare. Consumul de apa se va situa intre 0,8 si 5,2 litri la 100 de km, in functie de priceperea dvs. in a regla sistemul.
Daca aveti aptitudini mecanice sau sunteti pasionat de mecanica auto, puteti face chiar dvs. aceste modificari (desi noi va recomandam un specialist), mai ales daca aveti o masina de tip vechi, cu motor simplu (cum este Dacia 1300). Daca insa aveti un motor cu injectie, este mai bine sa cereti sfatul unui mecanic autorizat in astfel de motoare, pentru ca sistemul mai necesita un adaptor special, de tipul celui folosit la motoarele transformate sa functioneze cu GPL. Va reamintim ca hidrogenul consumat de motor nu este stocat sub presiune, ci este fabricat instantaneu, la cerere.

.
Ce impact asupra mediului ambiant va avea motorul cu apa? Va produce vapori de apa si oxigen pur. De aceea, este un motor curat, care nu murdareste mediul (precum cel cu benzina). In plus, veti contribui la imbogatirea cu oxigen a atmosferei noastre. Si nu este de neglijat interesul evident pe care-l vor manifesta cei din jurul dvs.
Trebuie sa specificam ca acesta nu este un motor cu aburi (ca la clasicele locomotive). Temperaturile si presiunile inalte nu se folosesc in acest tip de motor. Acesta ramane un motor cu combustie interna care arde hidrogen si evacueaza vapori de apa si oxigen, ca produse secundare de ardere.
Un lucru foarte important: benzina nu este necesara, ci doar optionala.
.

Benzina sau apa?
Benzina contine o foarte mare energie termochimica, dar apa are si mai multa. Putini dintre noi stim ca asa-numita combustie interna este, de fapt, un proces de tip "termo-vapori", adica nu se foloseste lichid in functionare. Cea mai mare parte a benzinei dintrun sistem cu combustie interna se consuma (prin incalzire si apoi ardere) in convertorul catalitic, dupa ce a "scapat" cu bine din camerele de ardere ale motorului. Asta inseamna ca majoritatea combustibilului pe care-l platim atat de scump se "duce pe apa sambetei" in procesul care tine sub control combustia efectiva. Este doar un mod defectuos si foarte poluant care risipeste potentialul combustibilului.
Cum functioneaza? Simplu
Chiar incredibil de simplu. Apa este ....Citeste mai departe >>



TI-A PLACUT ARTICOLUL?

Un comentariu:

Anonim spunea...

Man da n-ai linkuri mai de loc. Pune mana si scrie pe forumuri sa-ti citeasca lumea ca altfel ai muncit degeaba si tzugulanu` roman tot prost ramane. Fa treaba pana la capat! Hai ca-mi place cum ai scris aynstein... :))

De Tesla ai auzit? Dar de Tom Bearden? Destept baiat, a prins din zbor teotia uni9ficata a campului.
Stii de ce arde apa? Stii ce e gazul Brown si de ce apa cand arde nu face presiune? De implozie ai auzit? de fuziune la rece (scuze, nu am citit tot blogul tau, acesta e un mesaj generic) Stii la ce e bun un motor Newman?
Sa te mai intreb daca ai auzit de zero-point-energy sau energie negativa?

Hai ca-ti dau si o veste buna: un 'crevete pistol' foloseste plasma rece produsa prin efectul de cavitatie de milioane de ani. Am cam ramas in urma..
Metodele de a crea overunity (randament supraunitar) sunt nenumarate si in ciuda faptului ca par a fi perpetuum mobile de speta a 2-a, nu sunt, pentru ca respecta legile fizicii clasice. Doar ca mai introduc o noua dimensiune. Deja-vu, nu-i asa?

[URL=http://energiegratuita.bloging.ro]Aici[/URL] sunt o multime de linkuri daca vrei sa citesti despre energia gratuita cu randament supraunitar. Uita-te si pe youtube la ce au facut oamenii, cauta free energy, bedini motor, etc, etc
Nu uita sa scrii pe blog sa afle si romanii. Resursele in romaneste sunt limitate. Daca nu ai rabdare sa studiezi, incurajeaza-i pe altii sa se documenteze. Sunt pe web patente complete, gasiti [URL=http://www.web-space.tv/free-energy/]aici[/URL] 1600 pagini de schite si patente explicate. inventatorii le-au dat la liber pt ca nu le pot folosi.

Succes!
PS: ai un link ca scrii bine.