Cum functioneaza? Simplu
Chiar incredibil de simplu. Apa este pompata atat cat este necesar pentru a mentine un nivel corespunzator in camera de ardere. Electrozii sunt alimentati cu un curent pulsant de 0,5 - 5 Amperi care transforma apa (prin electroliza) in hidrogen si oxigen:
.
2(H2O) => 2H2 + O2
.
Cand presiunea atinge un nivel suficient, intoarceti cheia si porniti. Apasati pe pedala de acceleratie si transmiteti si mai mult curent catre electrozi, care vor produce si mai mult hidrogen pentru a alimenta cilindrii motorului.
.
Privit in ansamblu, energia gratuita vine din apa, folosita intrun sistem deschis, pentru ca energia latenta (potentiala) din apa este suficienta pentru a pune in miscare motorul si, deci, alternatorul, care produce curentul necesar electrolizei apei. Alternatorul este destul de eficient pentru a asigura consumuri de curent suficient de mari (10 - 20 Amperi), inclusiv curentul (mic) necesar pentru a genera hidrogen. Nu va trebuie baterii suplimentare.
.
Pas cu pas
In documentul atasat, aveti indrumarile pas cu pas pentru a duce la bun sfarsit transformarea sistemului. Pe scurt, iata ce aveti de facut:
.
....1.Instalati indicatorul de temperatura al cilindrului (CHT) si masurati intervalul de temperatura la care lucreaza motorul (cu benzina) inainte de transformare, pentru comparatia ulterioara.
Indicatorul CHT clasic functioneaza pe baza unui termocuplu si nu necesita alimentare electrica.
.
....2.Construiti circuitul electronic de control (controller) si verificati apoi ca obtineti pulsuri corecte de curent.
.
....3.Construiti camera de reactie si testati-o folosind controller-ul (fara presiune).
.
....4.Instalati pe masina rezervorul de apa, controller-ul, camera de reactie si garniturile de presiune.
.
....5.Porniti motorul si reglati circuitul de control pentru a obtine o buna performanta.
.
....6.Instalati valvele de otel inoxidabil si acoperiti pistoanele si cilindrii cu un strat ceramic.
.
....7.Acoperiti sistemul de evacuare a gazelor cu un strat ceramic (in afara de convertorul catalitic), sau lasati sistemul sa rugineasca si apoi inlocuiti-l cu un altul facut din otel inoxidabil.
.
Necesar de materiale
--Rezervor de apa cu pompa si senzor de nivel;
--Circuitul electronic de control, conductori (fire) electrice, conectori, si rasina epoxy;
--Camera de reactie cu electrozi si garnituri;
--Tub flexibil de otel inoxidabil cu diametrul de 10 mm, garnituri si cleme;
--Kit de garnituri tip pentru carburator (vapori-presiune);
--Indicatoare de presiune, nivel si CHT;
--Valve de otel inoxidabil;
--Jonctiune de cupru;
--Tratament de acoperire ceramica pentru cilindri si pistoane;
--Ansamblu de evacuare din otel inoxidabil sau cel clasic acoperit cu un strat ceramic.
Unelte
In afara de cele obisnuite si evidente (surubelnite, chei, masina de gaurit, etc), mai aveti nevoie de un aparat de masura a curentului (ampermetru/voltmetru) si de un osciloscop.
Documentul arata in detaliu exact ce trebuie sa faceti, pas cu pas. Succes!
Planul detaliat si explicatiile necesare se afla in documentul original (in limba engleza). Puteti prelua documentul de la una din adresele urmatoare: 1 • 2 • 3
.
Stanley Mayer-inventatorul Masinii cu Apa
Pentru mult mai multe articole despre motorul cu apa si masini vezi si:
Motorul cu apa partea 1
Motoare
Transmisia
- Cum Functioneaza Transmisia Manuala
- Cum Functioneaza Transmisia Automata
- Cum Functioneaza Ambreiajul
- Cum Functioneaza Convertorul de Cuplu
TI-A PLACUT ARTICOLUL?
10 comentarii:
va informez ca sistemului dumneavoastra ii mai lipseste o piesa IMPORTANTA care preintampina auto-aprinderea gazului pe conducta inapoi in camera de electroliza si.... fara ea mi se pare ca e posibil ca recipientul sa faca BUM!
oare unde trebuie montata???
Intr-adevar, celula lui hotsabi este un simplu hidrolizor care va provabil usca bateria, dar este buna pentru inceput.
Sa stii ca nici Meyer nu avea barbotor daca la asta te referi.
Se pare ca motivul este ca: minunatul gaz Brown obtinut prin rezonanta la frecventa Keely 610Hz sau 42.8KHz avand cantitati egale de -O- si H-H (te-am dat pe spate, nu-i asa? ca se leaga hidrogenul... ei, dna Dragusanu sa traiasca si cu Stephen Meyer) si este stabil. Am vazut pe youtube un autogen simplu facut dintr-o celula de electroliza la 12v DC!! care stim ca usuca bateria, si care ardea bine mersi cu flacara blanda, rosiatica fara barbotor si alte povesti. Si fara sistemul complicat de inhibare propus de Stanley in primele lui patente. Avea doar furtunul legat la celula, nu avea doua furtune sau un air-intake. Atat de stabil este gazul Brown. Sa nu uit sa mentionez: impresia mea neverificata este ca acest gaz arde prin... implozie.
suces!
bun....baga sistemul asta pe o dacie autohtona..dam un tel la pro tv si dupa aceea sa vedem reactiile.Ori te cauta securistii si te omoara ori asasini platitit de OMV sau de arabi...dar nu prea cred . suntem prea mici ca sa fim bagati in seama...oricum buna initiativa..tot asa
Imaginea de mai sus cu borcanul care are niste spirale in interior,reprezinta un economizor de combustibil care foloseste o mica cantitate de hidrogen produs din apa, pentru a reduce consumul de benzina respectiv motorina si astfel se poate obtine o economie de combustibil.Prin urmare nu este un sistem care asigura o functionare 100 la 100 cu apa.
Iata siteul http://sinergicus.water4gas.hop.clickbank.net
Reducerea de combustibil folosind acest sistem simplu este in jur de 20-30% plus alte beneficii cum ar fi racirea motorului reducerea poluarii,cresterea cifrei octanice a combustibilului.
Siteul respectiv vinde carti electronice cu detalii constructive si multe alte informatii despre motoarele care functioneaza cu apa (au planuri incluse si pentru asa ceva)
Partea buna este ca folosind acest dispozitiv si chiar comercializindu-l nu exista pericolul sa te caute "securistii"
In strainatate,mai ales in USA acest sistem este din ce in ce mai raspindit.
Inca un mic detaliu:acelasi sistem expus in poza mai sus,poate asigura o economie de combustibil substantiala (pina la 40%)la unele masini in anumite conditii ,folosind doar apa fara a mai lega aparatul la nici o sursa de curent!!!
Mai multe detalii puteti afla in cartile lor.
In zilele noastre cu pretul la combustibil crescind continuu,construirea si raspindirea acestui dispozitiv simplu si ieftin ar putea constitui o idee de afacere
cu potential insemnat,si in acelasi timp un ajutor pentru cei care doresc sa reduca consumul de combustibil .
documentul pdf care se vinde la water4gas cu 100$ este aici: http://energiegratis.wordpress.com/2008/06/07/fisierul-d9pdf-de-la-water4gas-se-vinde-cu-100/
spor la treaba!
dacian
Care esti chimist de meserie ca io nu's , vreau sa stiu si eu care ar fi energia eliberata prin arderea amestecului si care este energia consumata pentru disocierea H/O din apa. Adica teoretic pentru mine daca energia rezultata din arderea H2+O e mai mare decat cea consumata de la electromotor/baterie pentru electroliza, atunci pare ca exista o sansa pentru "motorul" asta altfel este inutil.
Ce nu am vazut prin aticolul asta e faptul ca nu se precizeaza ca energia furnizata de electromotor nu este gratuita, ea "fura" din cuplul motorului. Cu cat curentul absorbit este mai mare cu atat cuplul real util (la roata) este mai mic.
sa nu uitam nici de randamentul motorului care micsoreaza sensibil randamentul global al "instalatiei" !
Chiar credeti aceste povesi ?
daca ar fi atat de performant-bla,bla,bla - acest motor, nu s-ar gasi o firma care sa-l fabrice pe scara larga ? teoretic...poate
Eu cred ca trebuie mult mai multa apa pentru a produce energie cat sa poata propulsa o masina...
nicidecum 3 - 5 litri...
deja mazda si bmw au motoare numai cu hho
-Curentul se ia din /de la alternator , nu de la electromotor . -Motorul care functioneaza numai cu HHO exista , vezi prototipul lansat de toyota -HHO in cantitate mai mare decit s-a obtinut pina acum cu instalatii obisnuite , se poate obtine folosind metale nobile (randament cca 80%) sau mai nou , folosind instalatia de electroliza realizata de Quantum Spfere(nanoparticole pe electrod de inox) cu randament de peste 85%
sigur multe firme ar da faliment astai riscu .,proectari acestei masini care ,merge cu HHO ,.si multe altele,utilaje,si noxe 0,eficient ,?nu>daca ma intrebati ,ieu va zic c-a sigur merge. Dar avem multi savanti in tara asta ,care nu cred cas povesti.iei stiu cai posibil nu povesti cum spun alti .???dar cine spune cas ,povesti acei sint ghimpi care fac pe alti s-a se razgindeasca .bafta si succes .asa poate scapam de criza asta din rominia.
Trimiteți un comentariu