Spargatori de Locuinte

Spargatorii de locuinte sunt infractori care nu doresc sa recurga la violente in timpul operatiunii.Totusi daca sunt surprinsi folosesc violenta sub orice forma pentru a scapa.Un spargator care vrea sa aiba succes trebuie sa aiba un anumit nivel de inteligenta.Un spargator cu stil niciodata nu actioneaza la intamplare.El fileaza victima o anumita perioada de timp,uneori chiar si luni de zile,daca este vorba de suma mare.In acest timp afla totul despre el (sau despre ei,familie),stie programul de lucru,obisnuintele,si ii cunoaste toate miscariile.

Dupa ce afla detalii importante,planifica modul in care va patrunde in locuinta.
    • Prin escaladare:Aceasta metoda este folosita mai ales de amatori,care profita de neglijenta oameniilor care au obicieiul sa lase geamul deschis,sau il deschid chiar ei cu ajutorul unei surubelnite.Da,intr-adevar majoritatea geamuriilor termopan pot fi deschise foarte usor cu o surubelnita.Recunosc ca si eu am recurs la o asemenea metoda.Dar nu am furat nimic,o prietena a uitat cheiile in interiorul yalei,usa s-a blocat,si gagica a apelat la ajutorul meu.Metoda este mai riscanta pentru ca exista riscul de a fi vazut de vecini,in timp ce intrii pe geam.
    • Prin fortarea usii de intrare cu ajutorul unui levier sau prese hidraulice.De asemenea aceasta metoda este mai riscanta,deoarece se produce mult zgomot,si poate fi auzit de vecini.Aproape orice usa metalica poate fi deschisa prin aceasta metoda.
    • Ruperea butucului din usa.Aceasta metoda devine demodata din cauza dotarii apartamentelor cu usi metalice care au cilindru protector in jurul yalei.Era o metoda foarte simpla folosita mai ales in anii 90',si era foarte eficienta si silentioasa.Hotii folosesc un dispozitiv simplu numit "ruptor",cu ajutorul caruia rup yala,iar cu un alt dispozitiv improvizat deschid zarul usii.
    • Deschiderea yalei cu ajutorul unor scule speciale,fara a deteriora incuietoarea usii,metoda vazuta si in multe filme hollywoodiene.Prin aceasta metoda,un hot experimentat poate deschide orice yala.Exista diferite tipuri de scule pentru toate tipurile de incuietori,cu care se pot deschide cu usurinta zaruriile.Una din cele mai folosite si ieftine scule este .....In curand>>>>.......

Un comentariu:

Anonim spunea...

Buna! Eu aveam blogul gabitza vrajitoarea dar din motive personale nu mai pot scrie pe el, am lasat doar o poezie si am facut al blog daca vrei tu sa adaugi tu la blogroll si am sa te adaug si eu la mine. Multumesc mult
http://mysadness.haipa.ro/