Despre

Despre mine
Din 1984 pana azi am petrecut 24 de ani si ceva pe Pamant.
Din fericire nu am avut ocazia sa nu mai fiu printre voi,si mai sper sa va ajut la consumarea oxigenului si a resurselor cativa ani buni :) Nu as putea sa va enumar tot ceea ce imi place,in primul rand este noapte tarziu.In afara de acest lucru,ati avea sanse si mai mari sa va plictisiti de pagina cu titlul "Despre".

Asa pe scurt si fara jena.....
Am doar 10 clase......
De la varsta de 16 ani sunt pe cont propriu.....
La 24 de ani,cu "studii superioare" de 10 clase castig intre 2000 si 3000 RON/luna
Imi place tot ceea ce e frumos.....
Imi place mai ales persoana corecta.....
Vorbesc 4 limbi........
Cel mai bine ma sint cand vad ca am cititori care au stat pe acest blog timp de cateva zeci de minute,unii chiar si peste o ora,citind in acel timp chiar si peste 60 de articole.

Iata un exemplu ,preluat azi de pe www.Statcounter.com :

Number of Entries:
Entry Page Time:
Visit Length:
Browser
OS
Resolution
62
29th September 2009 19:39:49
1 hour 34 mins 45 secs
IE 7.0
WinXP
unknown
Romania

Cand mi se arata asa ceva in statistici,parca am si mai mare ambitie sa stau zeci sau sute de ore in fata calculatorului,si sa scriu articole.De exemplu articolul Cum Functioneaza Motoarele ,totalizand 7 pagini,a durat peste 20 de ore sa il traduc,sa il aranjez,sa caut si sa cercetez din mai multe surse. Si ganditi-va ca sunt zeci de articole asemanatoare ca si marime....

Mai multe detalii nu va scriu,in afara faptului ca supa din farfurie se numeste "Supa Dracula",si am savurat-o in timpul unei mini-excursii la Sighisoara :)


Despre blog

Acest blog este o sursa credibila de informatii usor de inteles,de cea mai buna calitate,explicate pe intelesul oamenilor cu toate nivelele de educatie.O mare parte din articole sunt 100% originale (in limba romana),ele fiind cercetate,verificate si combinate din cele mai bune siteuri in limba engleza.

Voi reflecta asupra tuturor domeniilor de interes,de la masini pana la stiinte
nucleare,calculatoare
,animale,economie,sanatate,si inca multe altele.
Cu ajutorul ilustratiilor si animatiilor selectate cu grija,articolele sunt mult mai usor de inteles.

Scriind pe acest blog ma gandesc inainte de toate,sa ofer valoare prin articolele mele,astfel incat orice cititor sa fie multumit,si sa gaseasca informatia de care are nevoie.Iar daca nu reusesc acest lucru,in fiecare postare voi plasa un formular unde imi poti sugera imbunatatiri referitor la blog,sau referitor la articolul pe care l-ai citit.

Niciun comentariu: