Daca ati citit articolul Motorul,stiti cate ceva despre valvele care permit amestecului aer carburant sa patrunda in cilindrii,si valvele care permit evacuarea acestora.Axul cu came foloseste niste "lobi'',numite came,care imping valvele pentru a le deschide in timpul rotirii acestuia.Niste arcuri imping valvele la loc .Aceasta este o misiune critica,si au un impact imens asupra performantei motorului la diferite viteze.Pe urmatoarea pagina veti vedea animatii pentru a va arata diferenta dintre axul cu came de performata si una obisnuita.
Mai jos avem o animatie a unei axe cu came al unui motor cu patru cilindrii.
In acest articol veti vedea cum afecteaza axul cu came performantele motorului.Am niste animatii grozave,in diferite planuri,cum ar fi cu o singura axa cu came,cu doua axe cu came,etc.,si vom vedea cum se poate regla sau modifica pentru a face fata diferitelor turatii cat mai eficient.
Continuare>>>
Un comentariu:
este bine ca sa stim ABC ul motoarelor cat mai bine ca-ci la SERVICE-uri e mare jumuleala si de multe ori cu rezultate minime
Trimiteți un comentariu